ТЕХНОЛОГІЇ

SUBARU BOXER

Серцем кожного автомобіля Subaru є горизонтально-опозитний двигун SUBARU BOXER. Всього декілька виробників у світі використовують цю дійсно унікальну схему, де циліндри розташовані під кутом 180°, а поршні рухаються назустріч один одному.

ЩО ЗНАХОДИТЬСЯ ВСЕРЕДИНІ?

SUBARU BOXER поєднує в собі оригінальні технологічні рішення і високу ефективність роботи.

Чому в Subaru прихильні до концепції горизонтально-опозитного двигуна? - Причина в його характерних перевагах, до яких належать чудова збалансованість і малий рівень вібрацій, неперевершена плавність роботи і низький центр тяжіння. Особливо слід наголосити на безпечній траєкторії зміщення силового агрегату у разі зіткнення. Цей двигун дозволить Вам отримати новий, ні з чим незрівнянний досвід водіння.

SYMMETRICAL AWD

Система симетричного повного приводу (Symmetrical AWD) – ексклюзивна технологія Subaru, яка забезпечує унікальне поєднання легкої керованості і надійної, передбачуваної поведінки на дорозі.

Починаючи з 1972 року, ця система безперервно удосконалюється, що робить управління автомобілями Subaru ще більш азартним та безпечним.

ЩО ЗНАХОДИТЬСЯ ВСЕРЕДИНІ?

 

Повний привід Субару - Symmetrical AWD забезпечує високу стійкість та легкість в управлінні автомобілем.

 

 

 

ЩО ВИ ОТРИМУЄТЕ?

 

Висока прохідність та стійкість, що забезпечується розподілом крутячого моменту на всі чотири колеса, зумовлює безпечну поведінку авто навіть на неоднорідному покритті.

 

SI-DRIVE

За допомогою системи Subaru Intelligent Drive (SI - DRIVE) можна настроїти відгуки автомобіля з урахуванням Вашого стилю водіння, дорожніх умов або інших обставин. Це дозволяє швидко перепрограмувати оптимальні налаштування дросельної заслінки і безступінчастої трансмісії для максимальної віддачі у будь-якій ситуації

Режими

Режим Intelligent

Цей режим ідеальний для щоденних поїздок. Режим характеризується плавною зміною обертального моменту і мінімальною витратою пального. Режим забезпечує високу керованість при русі по слизьким дорогам чи переміщенні містом.

Режим Sport

Режим Спорт забезпечує плавні робочі характеристики двигуна при любій швидкості. У спортивному режимі значно підвищується віддача двигуна. При натисненні на педаль акселератора Ви вмить відчуєте відгук і потужну тягу. Цей режим оптимальний для динамічного стилю водіння.

Режим Sport Sharp 

Акцентуючи увагу на відгуку, режим Sport Sharp максимально розкриває потенціал двигуна. Цей режим імітує вісім фіксованих ступенів перемикання і має спортивні налаштування для створення вражаючого, але плавного прискорення.

LINEARTRONIC

Трансмісія Lineartronic — перша безступінчата варіаторна трансмісія повздовжнього розміщення ланцюгового типу, що встановлюється на серійно випускаємі автомобілі. Це ідеальний механізм передачі крутячого моменту двигуна і надійне управління системою симетричного повного приводу Subaru. Трансмісія Lineartronic дарує відчуття плавності руху і відсутність будь яких перемикань передач.

Lineatronic варіатор

 

Трансмісія Lineartronic забезпечує вибір відповідного передатного числа у своєму робочому діапазоні для плавного та безступінчатого перемикання передач, підтримуючи роботу двигуна в оптимальному режимі для ефективного й рівномірного прискорення, високих ходових характеристик та економії палива. Вона поєднується із системою повного привода з активним розподілом обертального моменту, яка забезпечує оптимальний розподіл обертального моменту між передніми та задніми колесами, а також реакцію на зміну дорожніх умов у режимі реального часу.

X-MODE

X-MODE РЕЖИМ

Якщо Ви бажаєте реалізувати повний потенціал автомобіля режим X Mode Вам в цьому допоможе. Він подарує почуття внутрішнього спокою та насолоду від керування. Тому ще це технологія, яка підсилює задоволення від керування авто.

EYESIGHT

ПЕРЕДОВА ТЕХНОЛОГІЯ ДОПОМОГИ ВОДІЄВІ SUBARU

 

Конструктори Subaru сповідують ідею АБСОЛЮТНОЇ БЕЗПЕКИ і вважають її важливою складовою передаварійну безпеку, спрямовуючи значні зусилля на те, щоб аварія не сталася.


Саме тому було створено EyeSight*1 – передову систему допомоги водієві Subaru. Подібно до другої пари пильних «очей», що вдивляються у дорогу попереду, EyeSight використовує два об’єктиви стереокамери для отримання об’ємного кольорового зображення з високим розподіленням, майже таким, яке сприймає око людини.

 

Використовуючи зображення, отримані за допомогою двох об’єктивів, для точного розпізнавання форми, швидкості та відстані, EyeSight виявляє не лише автомобілі, а ще й мотоцикли, велосипеди та пішоходів*2.

 

У разі виявлення потенційної небезпеки вона забезпечує подачу попереджувальних сигналів і навіть за необхідності застосовує гальма, щоб допомогти запобігти аварії. Завдяки таким ефективним заходам безпеки EyeSight зменшує напруження під час керування автомобілем і посилює відчуття захищеності в салоні SUBARU XV. 

АДАПТИВНИЙ КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ

На відміну від традиційного круїз-контролю, EyeSight*1 не лише підтримує попередньо встановлену водієм швидкість. У разі виявлення автомобіля попереду система адаптивного круїз-контролю здійснює необхідне регулю- вання швидкості для підтримування безпечної дистанції до нього, контролюючи відстань між вашим автомобілем та автомобілем попереду і різницю їхніх швидкостей.
Вона забезпечує керування роботою двигуна, трансмісії та гальм для підтримування швидкості, що відповідає швидкості транспортного потоку, в широкому робочому діапазоні 0 – 180 км/год. Призначена для використання під час руху по шосе, автомагістралях та подібних дорогах, система адаптивного круїз-контролю здатна виявляти автомобілі попереду та їхні стоп-сигнали, а також спри- яти збереженню вашого душевного спокою під час руху  в режимі частих зупинок — для забезпечення комфорту та зручності під час тривалих подорожей. 

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПЕРЕТИНАННЯ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ ТА ВІДХИЛЕННЯ ВІД СМУГИ РУХУ

Якщо водій відволікається або втомлений і автомобіль починає «вихляти» або надто наближатися до краю смуги руху, лунає звуковий сигнал і починає блимати індикатор попередження про перетинання дорожньої розмітки, щоб допомогти водію зосередитися на керуванні.

Проте, попередження про перетинання дорожньої роз- мітки активується лише під час руху автомобіля зі швид- кістю понад 60 км/год. У разі виявлення ненавмисного відхилення від смуги руху і перетинання дорожньої розмітки без вмикання покажчиків повороту на швидкості не менше 50 км/год подається звуковий сигнал та почи- нає блимати індикатор попередження про відхилення від смуги руху до того, як автомобіль виїде за межі смуги. 

СИГНАЛ ПРО РУШАННЯ АВТОМОБІЛЯ ПОПЕРЕДУ

У разі виявлення системою EyeSight відновлення руху транспортного потоку, коли автомобіль залишається нерухомим, сигнал про рушання автомобіля попереду звертає увагу водія на необхідність відповідних дій за допомогою звукового сигналу та блимання індикатора. 

СИСТЕМА ПЕРЕДАВАРІЙНОГО ГАЛЬМУВАННЯ*

У разі виявлення ймовірності зіткнення з автомобілем або перешкодою попереду система передаварійного гальмування попереджає про це водія за допомогою звукового сигналу та попереджувальної лампи на панелі приладів. Якщо водій не вживає заходів, щоб уникнути аварії, гальма можуть бути застосовані автоматично з метою зменшення негативних наслідків зіткнення або (якщо дозволяють умови) запобігання зіткненню. 

 

Якщо водій вживає заходів для запобігання зіткненню, активується передаварійний підсилювач гальм для допомоги водієві під час екстреного гальмування.